Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif

VIDEÓ:"NAGYJÁBÓL MOST KEZDHETNEK HULLANI!" - Beléjük oltották a félelmet! Hiába kiáltottam, ha befogták a fülüket!

22

KEDVES OLVASÓK! TÁMOGASSÁK MUNKÁNKAT! Figyelem! A Modern Apokrifek oknyomozói oldal már csak pár napig érhető el ingyenesen, ha eddig nem fizetett elő, most még megteheti! Maradjon a valós híreknél, fizessen elő az oldalra!

**************************************************************************************************

Nem érhető el leírás a fényképhez.

Én próbáltam mondani. Sokan próbáltuk.

Mi, akik mondtuk, akik szóltunk, mi is féltünk talán, de a józan emberi ész, emberi tartás, a tudás, a logika benyomta a vészjelzőt. Aztán a tudomány is. A Lélek Bölcsessége. Ami mindenkinek megadatik, de sokan inkább a tévét választották helyette.

Vigyázz ! Hazudnak neked!

Próbáltam mondani, de legyintettek rám sokan.

Hogyan lehetne hazugság, hiszen bemondta a tévé!

Évekkel ezelőtt próbáltam mondani mikor rájöttem arra is, hogy mi is a TELEVÍZIÓ és mire használják fel ellenünk, de kiröhögtek. Mikor 12 évvel ezelőtt kidobtam a televíziós készüléket a házamból elszörnyedve néztek sokan, tán megbolondultam? Hogy élhet az ember m…

Watch with a 7-day free trial

Subscribe to Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif to watch this video and get 7 days of free access to the full post archives.

Szőke Mária Magdolna  - Modern Apokrif
Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif
Authors
Szőke Mária Magdolna