Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
17

Boldog Új Esztendőt kívánunk a Modern Apokrifek minden Olvasójának! Bort, Búzát, Békességet!

17

Így az év, a 2023-as esztendő utolsó napján meg szeretném köszönni azoknak a barátaimnak, ismerőseimnek a támogatását, szeretetét, melyet egész évben itt, a Modern Apokriffek híroldal működtetése alatt is kaptam.

Nagyon sok erőt adtatok nekem ezáltal.

Év végi fáradtság, kicsit viharvertnek érzem magam bevallom, de hálát adok a Jóistennek és Jézus Uramnak, hogy erőt is hitet adott, hogy erős és hogy gyenge legyek, ha kell.

Köszönöm, hogy segített a harcokban, hogy megtartottam emberséghitem, köszönöm, hogy minden tudós cinizmusom mellett ma is könny szökik a szemembe, ha egy kóbor kutya szeméből kiolvasom a civilizáció hanyatlását és köszönöm, hogy megadja nekem azt, hogy nem tudok elmenni az éhes koldus mellett, anélkül, hogy szent szegénységemből ne adjak neki egy falatot.

És szakmailag is köszönöm az Istentől eredő Lélek Bölcsességének, hogy segített a válaszok megadásában, amikor támadtak és vádoltak engem a hamis papok és tolvaj uraságok.

És az ellenségeimnek is köszönöm, hogy támadtak, hogy vádoltak, mert ezáltal is, szent harcok útján erősítették bennem Krisztus iránti szeretetem és az emberség szeretetét, aminél vallom, nagyobb hatalom és energia nincs e világon!

Emlékezzünk azokra, akiket nem tudtunk megvédeni ebben a sátáni harcban, emlékezzünk azokra, akiket meggyilkoltak a hazugság szószló a Gőgös Szájú Szörnyeteg parancsára az elmúlt éveben, és ne feledjük egy pillanatig sem, a Gyilkosok még köztünk járnak és továbbra is ölni akarnak!

Felszólítom a magyarokat, nemzetem látóit, szólóit, érzőit és harcolóit, Isten mellett maradt népem valamennyi Lelkes Emberét az összefogásra, hogy legyőzzük a turáni átkot, legyőzzük a közénk hintett széthúzást, visszahúzó ellenségeskedést szító egót, viszálykodást! Nem engedhetjük meg a sátáni-luxust magunknak, nem engedhetjük meg a pártoskodást, az emberi önzés, ego sem zilálhatja szét célunkat, a Megmaradást!

Adja Isten, hogy emberek maradhassunk az embertelenségben, hogy lélek legyünk a lelketlenségben, hogy kenyér legyünk az éhezésben!

Bort, búzát, békességet!

Szőke Mária Magdolna

Ezzel a versemmel , regölésemmel kívánok barátaimnak , ismerőseimnek egy új az előzőnél boldogabb, jobb újesztendőt!

Marie regöséneke

nyírfakéreg a ruhánk

háncskéreg a bocskorunk

ha szabad becsoszogunk

ha szabad becsoszogunk

adjon az Úristen

amit ma még adhat

eszet a bölcseknek

és Istent a papnak

adjon fényt a vaknak

vagy adjon sötétet

legyen olyan Isten

ki nem bánt ha téved

(hej regö rejtem!

lelkem megölelte

farkasfejű szeretőmet

teleholddal verte

hej regö rejtem!

aranybögre telve!)

egy csupor mákomat

keresztútra szórtam

táncba hívott Sátán

ránevettem: jól van!

én vagyok a regős

viharfelhőn szálló

garabonciás lány

Jézus útján járó

adjon az Úristen

mit tegnap se adott

szót a beszélőnek

és jóakaratot

betonkereszteken

szmoggá vált a teste

kereste az Embert

de az nem kereste

(hej regö rejtem!

csókom láncba verte

farkasfejű szeretőmet

templomba kergette

hej regö rejtem!

arany búza s pernye!)

adjon az Úristen

feneketlen zsákot

ahol jól elférnek

kitalált világok

s adjon ha van neki

éhes szájnak ételt

ne húzza ki Lelkünk

mint elfekvő tételt!

adjon az Úristen

sok szép gyalázatot

rajongó bűnöket

büszke alázatot

adjon amit adhat

ha már ő az Isten

legyen már a LENNI

sok volt itt a NINCSEN!

(hej regö rejtem!

szavam sem feledte

farkasfejű szeretőmet

szerelemmel szedte

hej regö rejtem!

aranyalmám terhe!)

fekete macskámba

hálni jár egy Lélek

poklok pitvarától

én már úgysem félek

Uram Jóistenem

engedd hogy szeressem

szellemed csodáit

emberszagú csendben

adjon az Úristen

káromkodást százat

hogy odamondhassunk

a hazug világnak!

katonának kardot

selymet a ringyónak

pénzt az uzsorásnak

almát a kígyónak!

(hej regö rejtem!

kezem a kezedbe

farkasfejű szeretőmnek

lángol a szerelme

hej regö rejtem!

ölelj a szívedre!)

adjon az Úristen

holnap is hibákat

tükröt púdert acélt

lepkét a virágnak

és nekem is adjon

dacos emberszívet

hogy mindezt elkérjem

hisz jól tudom szeret!

nejlonkéreg a ruhánk

műanyag a bocskorunk

ha szabad becsoszogunk

ha szabad becsoszogunk

Nem érhető el leírás a fényképhez.

*******************************************************************************************************

TISZTELT OLVASÓK! Segítsék tényfeltáró munkámat! Ne hagyjanak cserbe bennünket!

A Modern Apokrifek oknyomozói oldalnak szüksége van Önre, segítsen minket akármilyen kis összeggel! Vagy fizessen elő a Substack előfizetéses módján az oldalra.

Támogatási lehetőségek:

Szőke Mária Magdolna

Romania

BCR, RO26RNCB0318078127860001

SWIFT: RNCB ROBU

***

A MAGYARORSZÁGRÓL FORINTBAN UTALÓ OLVASÓK VEGYÉK FIGYELEMBE, HOGY KÜLFÖLDRE, AZAZ ROMÁNIÁBA UTALNAK FORINTOT, EZÉRT A ROMÁN BIC KÓD ÉS A KÜLFÖLDI UTALÁS OPCIÓ SZÜKSÉGES.

Szoke Maria Magdolna

Romania, OTP

Cod BIC: OTPVROBU

Román lej számlaszám:

RON: RO50OTPV221001537146RO01

*

Euró számlaszám:

EUR: RO07OTPV221001537146EU01

*

Magyar forint számlaszám:

HUF: RO54OTPV221001537146HU01

*

Amerikai dollár számlaszám:

USD: RO64OTPV221001537146US01

17 Comments
Szőke Mária Magdolna  - Modern Apokrif
Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif