Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif

A Torontó Pride lekörözi Szodomát! Vesztüket érzik a sátánista perverzek ezért azt hiszik míg lehet kitombolják magukat?! Kopasz pöcsét rázta gyerekek felé a menet játékfigurának öltözött vezetője

2

Az emberi szerelmet, anyaságot, tartást, értelmet, lelket, tehát mindazt, amitől embernek nevezzük az embert, a “transzgender “ elmeháborodottak megpróbálják bemocskolni. Mintha csak mocsokkal dobálnának az egész emberi élet, Isten személye, a teremtés Rendje felé. Provokálnak, tombolnak, egész magatartásukkal azt igazolják, hasonló aljas pszichopatáknak nincs keresnivalójuk az emberek világában.

Pár éve, egy kanadai nyaralás során hosszabb ideig voltam Torontóban és nagyon tetszett az a város. Azonban elnézve a képkockákat, melyeket most kaptam azokról a központi helyekről ahol annak idején sétáltam, kávéztam, nézelődtem mint kíváncsi európai ember, valahogy az a képzetem támadt, mintha a Gonosz seregei nyilvánosan és nyilvánvalóan rátámadtak volna az emberek világára.

Ez érvényes a Torontó Pride-ra is, ahol úgymond játékfiguráknak, meseszereplőknek öltözött perverzek vonultak fel, némelyik a csupasz nemiszervét lóbálta a járókelők, gyermekek felé. És mindezt meg tehetik. Talán e…

Watch with a 7-day free trial

Subscribe to Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif to watch this video and get 7 days of free access to the full post archives.

Szőke Mária Magdolna  - Modern Apokrif
Szőke Mária Magdolna - Modern Apokrif
Authors
Szőke Mária Magdolna